estatutu d’autonomía de la república d’asturies – El sueño del mono loco
El sueño del mono loco Saliva, cinismo, locura, deseo…

estatutu d’autonomía de la república d’asturies

Inenarrable. Jota me envía el texto definitivo del estatuto astur y con ello demuestra que cada día está más lúcido. Ni catalán, ni vasco, ni kurdo otomano, astur…

REENTAMAU D’EL ESTATUTU D’AUTONOMÍA DE LA REPÿBLICA D’ASTURIES

PREÁMBULU

Asturies, faciendo usu d’el derechu que-y reconoz la constitución, declara la su voluntá d’armase en República Independiente d’Asturies, rexón a la que tuvo subyugá hasta agora mesmo. N’esta hora solene en qu’Asturies recupera la so llibertá, rinde tamién homenaxe a tolos homes y muyeres que ficiéronlo posible. Asturies non escaez.

TÍTULU PRELIMINAR: ARREMANGAES XENERALES

Artículo 1

Asturies ye nación, entamá na forma de República.O por lo menos lo val.

Artículo 2

La República d’Asturies tá fecha per los territorios actuales más los que se reclamen por razones históriques y turístiques y en conceptu de recuayamientu, que son: Tolos pueblos de la provincia de León sometíes al yugo de Castilla.

Artículo 3

Escudu. Tará formau per una imaxen del Puente de Villaviciosa con el escudu del Real Sporting de Xixón y del Mosconia a ambos laos, coronáu por vasu sidra col focicu de Pelayo grabáu.

Artículo 4

Himnu. El Himnu d’Asturies será ya el reconocíu internacionalmente y declaráu patrimoniu de la humanidá por la PAESCU (Puxa Asturies Educational, Scientific and Cultural Organization).

Artículo 5

Pol culu te la hinco

Artículo 6 (equí los que fuméis os jodéis)

Van ser paisanos de la República D’Asturies toos aquellos nacíu en los praos y cases de la República,y en los territorios citaos n’el artículu 2.

Artículo 7

Llíngua. La llíngua oficial del estáu astur será el Astur (ó asturianu, ó bable). To paisanu tien el derechu y el deber de deprender la su llíngua. Les istituciones van promover su usu y van ser especialmente escrupuloses (por cojones) de que en dicha llíngua vengan traducíos los billetes del bancu, entráes pal Molinón y los tikes del Carrefour, Lidl, DIA, El Corte Inglés, Mercadona, y el Árbol. Los que non sepan falala dirán a clases los martes y xueves después de llamber.

Artículo 8

El faro d’el Cabu Peñes a partir d’agora, en vez de la tradicional llume emitía, va entamar a emitise un focu con fondo oscuru de forma Cruz de la Victoria. Pa si salen los tanques del ejércitu d’españa, venga Pelayo a echanos un cable.

Artículo 9

La bandera. Asturies tendrá una nueva bandera, azul cola Cruz de la Victoria n’el fondu, y la firma en roxu del Nano na esquina superior dizquierda.

TÍTULO PRIMERU

Artículo 1.

Financiación. El tesoro d’el Estáu será sufragáu per ún impuestu directamente proporcional a la riqueza de sus paisanos, así como per ún canon sobre les pastilles juanola, vino Don Simón , los armarios del ikea, el papel higiénicu y solidariamente per lo que-y sobre a Cataluña.

Artículo 2.

Con l’aprobáu d’est articuláu colmense les reivindicaciones históriques de León y así pues per fín LEÿN YE UNA PROVINCIA sin discriminación sobre’l restu de les que formen La República D’Asturies.

Artículo 3.

Toles provincies dependen orgánica y administrativamente de Uviéu capital, como capital de la República, incluíu León.

Artículo 4

La Asamblea ye la cámara de representación de to los Astures y tará formáu per ún sólu escañu.

Artículo 5

Alza la pata que te la hinco.

Artículo 6

Ta permitíu el botellón.

TÍTULO SEGUNDU

Artículo 1.

Moneda. La moneda d’Asturies ye el pinín, divisible a su vez en piezas de menor valor, así 1 pinín equivale a 100 pininos, y tan equiparaos a la monedaimperialista d’europa.

Artículo 2

La unidad de medida ye el cachu. Tómase como referencia la distancia entre Ribadeo y Covadonga: Un buen cachu, que ye proporcional en 100 veces al cachu.

Artículo 3

El cachu divídese en 100 cachinos. La unidad fracionaria d’el cachu ye’l cachín, tamién llamáu «un trozu». Como unidaes superiores al Cachu adoptarase LaDeDios y el CachuLlargu.

Artículo 4

La Sidra cúbica ye la medida de capacidad. La Sidra cúbica midese al revés.Exemplu: una pipa sidra llena ye igual a 1.000 Culetes, una pipa sidra vacía ye igual a la de dios de asturianos.

Artículo 5 (Por el culo te la Hinco)

La República D’Asturies arropellará el Río Sella pa evitar trasvases d’ésti a otres cuenques. A partir de güei será navegable hasta el Picu Fariu.

Artículo 6 (y los que fuméis os jodéis)

Festividaes. La Semana Santa queda revocá, que pasará a llamase Semana Pelaya. La folixa na primavera de Mieres, la fiesta peritos e ingenieros del 19 de Marzo(San Xosé), la novena de químiques y la Espicha d’Económiques van ser declaraes fiestes nacionales, y establezse el día 8 de Septiembre Dia D’Asturies- como el día de la fiesta nacional.

Artículo 7

La comidona nacional ye la fabada, incluyendo el pixín, el pote asturianu, los chorizos de noreña, los callos y el pan d’escanda como platos de la gastronomía nacional. La bebida nacional ye la Sidra. La sidra dulce tendrá carácter de bebida arropellada por los llagareros.

ARREMANGAES ADICIONALES

Artículo ÿnicu

El poder na República D’Asturies emana del pueblu, que vota nos chigres.

Esti Estatutu ye incuestionable y legítimu, y pa que conste.

estatutu d’asturies, estatuto, asturias, república

6 ideas sobre “estatutu d’autonomía de la república d’asturies”

Los comentarios están cerrados.